Anorexia
Hola
mira, dinc 12 anys, al gener en faré 13, des de sempre he sigut una persona molt alta (ara mateix faig 1'70) i bueno... totes les meves amigues eren mes baixetes i logicament pesaven més. En fi, k ja fa casi un any que quan les monitores del menjador van avisar als meus pares perque ultimament no menjava i em van portar al metge (la doctora em els va dir que tenia anorexia) i jo noto que milloro pero o torno a caure o no se que passa que mai em curo, i ja nestic farta d'anar al psicoleg per quedar-me igual, jo no tinc gana i no em poden obligar a menjar. La psicologa n em diu el pes (diu que no es convenient) pero a casa tenim el wifit i al jugar em vaig veure el pes. peso uns 50 kg i crec que es molt, pero no vull empitjorar i que siguin mes estrictes.... estic confosa, molt liada, necesito consell, ajuda....
sisplau responeu el maxim aviat possible, ho agrairia moltissim!!!
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació! Pel que m'expliques fa un temps que estàs tenint problemes amb el menjar i això t'ho fa passar malament, imagino el teu patiment. Entenc que et sentis confosa, és habitual quan una persona passa pel que estàs passant tu. És normal que tinguis moments en els que vols sortir endavant i fer "les coses bé", menjar, fer cas dels pares i del psicòleg... I que després hi hagi moments en els que penses tot el contrari, que no vols menjar, que fa por engreixar, que ja està bé de que et diguin el què has de fer... Tot això és normal del procés pel qual estàs passant, aquests trastorns provoquen tot això. El més important per poder superar això i poder sentir-te bé és fer tractament, sé que és dur i que a vegades costa, però és necessari que ho facis per poder sortir endavant. Prova de fer això per donar-te ànims a tu mateixa: un dia bo, en el que tinguis ganas de recuperar-te i de posar-te bé, escriu-te una carta a tu mateixa donant-te ànims i forces per continuar endavant. Quan tinguis un dia dolent, de no voler continuar, d'estar farta.... L'agafes i te la llegeixes, així podràs connectar amb la part de tu que vol posar-se bé i t'ajudarà a millorar la confusió que a vegades sents. Molts petons!!