Ajuda
Fa un any va morir el meu pare i bé no teniem una relació gaire bona. Pero es el meu pare i em vaig sentir malament perque no vam acabar bé. Vaig començar a menjar més (com si hagués entrat en una petita depressió) i bé, ara em veig grassa. Peso 50 i medeixo 1.53. Vui aprimar-me, ajuda siusplau. Se m'ha passat pel cap vomitar per aprimarme i se que no està gens bé i puc tenir problemes, pero a una amiga li va funcionar i ara esta molt bé. No ho puc parlar amb ma mare perque mai ens hem entés, som persones completament diferents.
Siusplau, ajuda
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, el que m'expliques és molt trist, ho has degut passar molt malament amb la mort del teu pare i segurament, a dia d'avui, encara ho estàs passant malament. Perdre un ésser estimat és una de les situacions més dures que una persona pot viure. És bastant probable que el fet de sentir-te trista per la mort del teu pare t'hagi afectat d'alguna manera a la forma de menjar, i és normal que això et preocupi, però MAI vomitis! provocar-se el vòmit és moooolt perillós per la salut i no ajuda a aprimar!! (Si la teva amiga està prima és per altres causes diferents del vòmit). Sé que parlar d'això amb la mare és difícil, però és el millor que pots fer. Tu no tens la culpa del que t'està passant i la teva mare sempre t'ajudarà en tot el que pugui. Encara que porteu un temps sense entendre-us, sou mare i filla, i ho sereu sempre. La teva mare sempre t'estimarà i sempre intentarà ajudar-te. Pot ser que porti un temps "absorvida" pel seu propi patiment a causa de la mort del teu pare, però això no vol dir que no t'estimi o que no estigui pendent de tu. Parla amb la mare i dóna-li la oportunitat d'ajudar-te, explica-li el que et passa.Si no li dius, no et podrà ajudar, ja veuràs com fa tot el possible per tu. Molts petons!!