No sento plaer al masturbar-me
Quan em masturbo, em toco el clítoris o em poso dits no sento plaer ni cap mena de sensació. És a dir, no em desagrada però tampoc és allò de sentir plaer. Simplement sento com unes pessigolles i quan em poso dits em fa mal.
Què puc fer???
Anissa Ouali

Hola Anònim!
Anem per parts, la masturbació no vol dir introduir-se els dits (a la part interior de la vagina la sensibilitat és molt baixa, a més si el cap i el cos no estan excitats en introduir és més fàcil que hi hagi mal que no pas plaer).
La masturbació és l'eina de conèixer el cos, quines zones agrades, quines són més excitants... (en els genitals femenins, una de les zones amb més sensibilitat és el clítoris. El clítoris està cobert per una cosa anomenada caputxó (i es destapa quan s'excita), a vegades, encara que el cos estigui excitat, no s'acaba de destapar i això pot fer que la sensibilitat sigui menys intensa, ja que no el toquem directament. És cert que el clítoris és tan sensible que el contacte directe també pot resultar incòmode.
El que recomanem és conèixer els teus genitals, pots agafar un petit mirallet, per veure com són, on està el teu clítoris, si no el veus, fixa't si està molt tapat pel caputxó.. Això pot ajudar a anar trobant les parts més sensibles i excitables.
Però no només el cos, el cap és l'òrgan sexual més important, i cal excitar-lo, ja sigui amb pensaments, fantasies, lectures...
Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali