Ajudaaa sisplau
Hola, sóc un noi de 15 anys, i tinc un dubte:
Tinc el penis molt petit, però en erecció passo de "la mitjana espanyola".
No se si hi ha alguna manera de fer creixer el penis naturalment o quimicament (pastilles) i que jo pugui comprar sol. A més voldria preguntar que si amb el sexe oral sense protecció també es poden passar malalties.
Gràcies
Anissa Ouali

Hola Arnau, quan parlem de mida de penis, aquesta és mesura quan el penis està en erecció. Així que la teva mida de penis, ja dius que passa de la mitjana (les mitjanes és realitzant amb població adulta)!
Has de saber que la mida del penis en repòs pot variar molt de la mida de penis en erecció. I també a la inversa, és a dir que la mida de penis en repòs no varia gaire de quan està en erecció.
El creixement del penis es produeix durant la pubertat (i no amb pastilles ni res d'això), tu tens 15 anys i el teu cos encara està creixent. Així que no t'atabalis amb què el penis ha de ser d'una mida determinada!
Esperem haver-te aclarit el dubte!
Una abraçada, Anissa Ouali, @AniOuali