estic grassa?
Hola :D
M'agradaria saber si el meu pes és correcte segons com sóc. Sóc noia, tinc 14 anys, medeixo 1'60, peso 50 kg, faig esport 5 h i mitja a la setmana. Però el meu problema és que menjo poc i sobint i em diuen que això no es bo. Està bé el pes? Què faig per no picar entre hores?
Sara Bujalance

Hola Wiregirls! El teu pes és correcte per la teva alçada, estàs bé! Fer 5 hores i mitja d'esport també està molt bé. El que has de fer per no picar entre hores és menjar equilibrat, fer 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar), menjar de tot i en suficient quantitat. Sovint piquem entre hores perquè no hem menjat prou en l'últim àpat i el cos es queda amb una mica de gana, per això és necessari que mengis en la quantitat suficient, per evitar que el cos es quedi insatisfet i això et provoqui picar entre hores. Molts petons!!