Operació
Hola, la meva vida "sexual" mai a sigut lo que realment esperava des de petita, vaig fer gimnàstica rítmica, al cap d'uns anys vaig tindre un problema amb un noi que amb 12 anys em va utilitzar, i van passar moltes coses, en aquell moment em vaig donar conta de que, o havia perdut la virginitat de manera tan brusca que no em vaig donar pas conte, o que per culpa de la gimnàstica rítmica la vaig perdre, o potser per que vaig néixer sense. Moltes amigues em pregunten que com va ser la meva primera vegada i realment o passo molt malament, per que no vull explicar res, així que m'ho invento. Tinc molt clar que vull fer-me una operació per tornar a ser verge, i realment perdre la meva virginat amb la persona que vulgui i estimi. Ara tinc una parella i portem casi 7 messos junts i ell enten que m'ho vulgui fer, em compren i 'apoia (ell i jo tenim relascions). No se com dir-li a m'amare que em vull operar ja que ella sap tot lo que em va passar, i ella tambe o va passar malament amb el meu tema, no se que pensara de mi. Se que la operació es algo cara i que fins els 18 anys no podré ferme-la. M'agradaria borrar el meu passat i fer les coses be però se que no puc. Tinc molt clar que em vull operar, però tinc molta por a cometre un altre error doloros, i que em repercutiria per tota la meva vida com el de abans. M'agradaria saber que es tindre una primera vegada, pero una primera vegada de veritat, ja que despues de tot lo que va passar vaig tindre una parella tòxica que m'ho feia passar realment malament en tots els sentits. No se si dir-li a m'amare , ella em compren molt, pero ho e passat molt malament i m'amare amb mi també i no vui desepcionar-la, per una altre part ja estic estalviant per que vull fer les coses be i sentir-me be amb mi mateixa, ja que lo que mes vull d'aquest mon es l'operació. Li explico a la meva mare? Com la vaig poder perdre-la? En el cas de que m'operi i trobi la persona amb la que jo vull perdre-la com sabre que l'aure perdut? Quan m'operi, i quan tingui relacions tindre una sensació diferent? La operació em faria mal? Tinc por d'equivocarme i no se que fer, realment necessito respostes, ja que crec que pot marcar en la meva vida un abans i un despres.
PD: si hi ha algo que no hagi aclarat o explicat be, digeum'ho porfa, em complico la vida explicanme.
Molts petonets m'encanteu, moleu molt, seguiu així que o feu super be. Gracies! Petonetss!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Amb l'operació el que es pot aconseguir és crear una espècie de reconstrucció d'himen, però no podem “re-virginitzar-nos”.
Si ho vas passar realment malament amb la primera experiència i no pots "tirar endavant" amb aquest tema, el que et recomanem, amb tot el nostre carinyo, és que facis teràpia.
Pensa que l'himen no marca la nostra virginitat, ja que hi ha dones que van néixer sense, hi ha noies que se'ls trenca per diverses raons (un cop, practicar gimnàstica rítmica, etc...) però no significa que deixessin de ser verges. La virginitat es "perd" quan tenim per primer cop relacions sexuals. A nosaltres ens agrada entendre aquesta primera vegada com la primera vegada que estàs amb una persona diferent, ja que el cos serà diferent, els gustos seran diferents, etc... per tant, a cada nova relació, a cada nova experiència tenim l'oportunitat de tornar a viure aquesta primera vegada!
Si realment, de totes formes, el teu desig és operar-te, el que t'aconsellem és que t'assessoris molt i molt bé.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat