nevis i por del primer cop
Holaa! Soc una noia de 16 anys i be porto tres mesos amb un noi. Ell esta totalment preparat pero a mi m'ho impedeixen els nervis. No se pas que fer es la meva primera vegada, cada cop que estem junts tant ell com jo en tenim ganes pero els nervis em fan parar boja i tambe la por de que hem faci mal, que hauria de fer per evitar aquets nervis i aqueta por?
IESP

Hola! :)
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP.
Primerament, deixa de pressiona-te a tu mateixa. No hi ha pressa, hi ha mooolt temps per tenir sexe, així que stop.
Que els dos tingueu ganes ja és un bon primer pas. El següent és que no us ho prengueu com un examen, i que jugueu amb els vostres cossos sense l'únic objectiu de fer penetració. Us podeu tocar i passar-ho bé, i si en alguna d'aquestes situacions tu estàs tranquil.la (i ell també, clar) agafeu un preservatiu i proveu a penetrar. Si veus que no entra en una posició, proveu una altra... I si això no funciona, pareu i ho torneu a intentar més endavant. La qüestió és passar-ho bé feu el que feu!
El dolor existeix justament pels nervis, ja que com la noia està tensa, la musculatura de la vagina també ho està... Per això és tan important estar relaxada i molt excitada! :)
Gràcies per la teva consulta!!!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat