Menjar per fer creixer les tetes!!
Holaaa bona tarda!
Ja se que sempre diueu que ens tenim que acceptar tal i com som i tal i tal... pero tinc els pits massa petits i no m'agraden gens ni mica.
Necessito saber quin menjar o remei fa que et creixin!!
Si us plau, AJUDA!!!
Sara Bujalance

Hola AgaRinero! Entenc com et deus sentir, però em sap greu dir-te que no hi ha cap manera de fer créixer els pits, no hi ha cap aliment que els faci créixer. El tamany i la forma del pit depenen d'un tema genètic. Només podries fer-los créixer si engreixessis moooolts quilos en general (per tot el cos), però seria un volum guanyat a base de greix i això és perjudicial per l'organisme. Pensa que si existís alguna forma de fer créixer els pits, les dones no s'operarien posant-se implants de silicona. De totes maneres, si estàs en plena adolescència, et recomano que tinguis paciència, encara estàs creixent i els teus pits també han de créixer, així que espera un temps i ja veuràs com segurament hauran crescut. Molts petons!!