M'enamorat de la meva millor amiga
necessiot ajuda, crec que desde finals d'estiu estic enamorada de la meva millor amiga, ella no sap que m'agraden les ties, perque sempre que parlem de qui en agada algú o quan em "lio" sempre dic "la persona tal i qual".
la cosa es que al comentar l'insti vam començar a explicar es seus rollos d'estiu i cada cop em costava mes escolatar-la perque no podia em feia mal.
Nose que fer si sincererme amb ella, perque tampoc vull perdre l'amisat que tinc amb ella desde petites... Perque si no li dic ells em seguira explicant les seves coses sentimentals i no ho podre aguantar...
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP.
Em sembla que ha arribat el moment que ja ha deixat de ser la teva amiga per ser la persona que t'agrada... Abans potser ho podies manegar i no t'afectava tant, però si dius que ara ja et fa mal, està clar que necessites un canvi.
És normal que et faci por perdre l'amitat que teniu, però pensa que ara no és una amistat ben bé real, ja que ella t'agrada.... A més, tard o d'hora ho acabarà notant no creus?
Una pregunta: si enlloc d'agradar-te una noia fos un noi, creus que ja li hauries dit o hauries llençat indirectes? Depen del que responguis, ja saps per on tirar... ;)
Gràcies per la teva consulta!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat