Primera vegada
Hola adolescents!
Us vull explicar la meva situació des de fa uns 3 mesos mes o menys, he conegut un noi a les vacances i bueno ens hem fet amics pero es veu que tontejem bastant, pero ell a mi no m'agrada ii jo a ell crec que tampoc l'unic es que ens atraïm saps?
Bueno doncs es veu que ell em va dir que li agradaria donar un pas més enllà amb mi (fer l'acte sexual) i jo li vaig dir que era verge i que no em sentia preparada per fer-ho ja, amb això us vull recordar que tinc 16 anys.
Ultimament doncs com que m'han entrat ganes saps? ens enviem snapchats una mica sensuals i tal però res més, ja que no ens veiem des del estiu perquè ell vui a una badalona i jo a barcelona.
El cas es que jo els hi he dit als meus pares d'anar a premià a veure'l i han acceptat aleshores ens veurem i el dia que vagi a casa seva els seus pares no hi seràn aleshores... clar jo estaré super vergonyosa però crec que acabarem al llit per el simple fet de que començarem a tontejar i... clar tinc por, perque si ho fem ho fem amb preservatiu esta clar però i si es trenca? no sé tinc por o simplement perquè m'han dit que ell s'ha de correr dintre meu i no ho vui perquè la veritat es que m'espantaria una mica que ho fés amb ell i que després no em vingués la menstrualitat! Ajuda si us plaau!! No sé que feer!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Totes aquestes pors i preguntes són les més habituals de tothom!
Si el preservatiu es trenca, haurà estat un accident, per tant, podríeu anar a buscar una pastilla del dia després. Ja que haurà estat una situació d'emergència.
Pel que fa a ejacular dins teu... ejacularà dins teu amb el preservatiu posat, i si no es trenca no passarà res (sempre i quant durant tota la penetració hi hagi preservatiu). De totes maneres si prefereixes que ejaculi dins el preservatiu però fora de la vagina, només cal que li diguis. Parleu-ne.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat