Que puc fer?
Hola mira tinc un problema tinc 13 anys(acbats de cumplir) i faig 2on d'eso i jo em veig gorda com em puc aprimar!!! Encara que fagui dieta no m'aprimo que faig!!
Gràcies!! :)
Sara Bujalance

Hola Mariam_2000! El millor que pots fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, equilibrat, i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A part de tot això no cal que facis res més. No cal que facis cap dieta "especial", estàs en època de creixement i és molt important que el teu cos rebi tots els nutrients necessaris per al teu desenvolupament, si no fos així podries tenir problemes en el creixement. L'adolescència pot ser difícil per tots els canvis que es donen en el cos, això pot fer que els adolescents es trobin "extranys" amb el seu propi cos, si veus que et passa això, parla amb algun adult de confiança de cara a que t'ajudi a sentir-te millor. Molts petons!!