Estic perduda... Crec que sóc bisexual...
Hola, sóc una noia i tinc 14 anys. Des de fa un temps miro més a noies que a nois, però em segueixen agradant també els nois.
Fa un temps em vaig donar petons amb una noia i vaig sentir cosetes...
Això va fer que al cap d'un any més o menys em fixés més en les noies, això em fa molta vergonya i crec que per això continuu amb la idea que solament m'agraden els nois... Però la veritat es que... Sincerament m'agradaria trobar una xicota... Però em continuu tancant amb la idea de que solament em tenen que agradar nois... I això em lia més!!!
Si us plau... Ajudeu-me!! He de provar d'estar amb una noia? Alguna noia voldrà estar amb mi? O solament estic confosa i unicament m'agraden els nois?
Una abrazada molt forta! Espero que m'ajudeu.
Anissa Ouali

Hola Anonimaa <3!
Primer de tot posem el fre! I no obligar-te a res!
No podem saber si és bisexual, homosexual o heterosexual. Això s'anomena orientació sexual, i es defineix per l'enamorament (amb qui ens veiem tenint una relació de parella). A l'amor li hem de deixar temps i veure de mica en mica de quin ens enamorem, de nois, noies, els dos... el temps és qui ens ajuda a definir la nostra orientació sexual.
Per un altre costat, està l'atracció i l'excitació, i la podem sentir tant per nois com per noies. Ja que quan hi ha un estímul excitant, el nostre cap s'activa!
Sabem que és difícil, però intenta no pressionar-te tant amb aquest tema, tens 14 anys i les teves hormones estan revolucionades, tenen ganes de conèixer, d'experimentar, però sense pressa!
Sigui com sigui, el més important és que tu et sentis a gust amb tu mateixa!
Esperem haver-te ajudat a no atabalar-te tant! Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali