XUPARLA3005
Hola,
M'agradaria saber si fa falta condó i si es pot transmetre malalties ETS si li xupo amb un noi sense condó. O sigui, sinó arriba a treure el semen fa falta que es posi condó? Sense semem hi ha perill de transmissió de ETS, s'ha de posar condó?
Moltíssimes gràcies
Anissa Ouali

Hola anonim3005!
En el sexe oral també s'ha d'utilitzar preservatiu, tant cap a un noi, com una noia, ja que existeix el risc d'infeccions de transmissió sexual. Les ITS es transmeten per la sang, els fluids o el contacte directe. Encara que no hi hagi ejaculació hi ha contacte directe entre la boca i els genitals, a més que al llarg de la relació sexual, el cos va lubricant durant tot el joc.
Cap als nois s'utilitza el preservatiu (existeixen de sabors), i cap a la noia existeixen les bandes de làtex (en venen a botigues eròtiques) però si no en tens... la pots fabricar tu mateixa:
KMV9Fctpg
Esperem haver-te ajudat! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali