lubricant
Hola!!!! Necessito ajuda urgent!!
Resulta que ahir a la nit em vaig masturbar amb un lubricant que em van deixar, simplement per probar-ho.
Peró despres de ficar-me`l per l'exterior de la vagina ( no vaig arribar a introduir-me'l a la mida d'un penis) me`l vaig voler treure perque em vaig començar a plantejar molts dubtes: i si tenia espermes i estic embrassada? Sona molt absurd pero estic molt preocupada!!!!
PD: m'encanta la vostra feina i la pàgina web! continueu aixi!
Anissa Ouali

Hola Carla5567!
El lubricant és una eina amb la qual podem jugar tant en la masturbació com en altres jocs sexuals, a més a més, pot ajudar que la zona estigui més humida, tot i que el cos té la capacitat de fer-ho sense necessitat de lubricant.
No t'has d'atabalar, per això dels espermatozoides, encara que el pot del lubricant hagués estat en contacte amb el semen, els espermatozoides necessiten unes condicions de temperatura i grau d'acidesa especifiques per sobreviure.
Així que no estàs embarassada, i en tot cas, perquè sigui tot més higiènic, l'ideal és tenir el teu propi lubricant!
Una forta abraçada i esperem haver-te ajudat amb el dubte!
Anissa Ouali, @AniOuali