ES NORMAL?!
Hola, voldria preguntar si es normal lo que em passa...
Ja fa com mig any que tothom diu que estic super be de físic però jo no em veig aixi i no m'accepto com soc..
per exemple no m'agrada gens els meus pits tinc 13 anys i utilitzo una talla 85 i per mi es poc però ningú ho pensa aixo i voldria saber si es algo psicològic..
Gracies sou els millors!
Anissa Ouali

Hola Unicornia!
Cm tu dius tens 13 anys, i això vol dir que el teu cos està canviant! És cert que hi haurà canvis que no ens agradaran del tot, però és important primer donar-li temps, ja que hi ha canvis que són més lents que altres (per exemple els pits), i també cal saber estimar el cos tal com és.
Si només ens fixem en aquelles coses que no ens acaben d'agradar, acabem veient-ho molt diferent del que realment és! Fixa't, en el teu cas tots et diuen el contrari, i els teus pensaments t'estan jugant una mala passada (que com ja hem dit no és gens estrany), però cal ajudar-los i intentar no donar-los la raó!
Esperem haver-te ajudat!
Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali