NO ARRIBO A L'ORGASME...
Hola! Tinc 15 anys i des de fa tres o quatre setmanes em masturbo. El cas es que crec que mai he arribat a l'orgasme perquè el que sento es un tremolor a les cames (que es el que em passa normalment quan alguna cosa m'agrada o em causa molt de plaer) i desprès d'aquest moment, tinc ganes d'anar a pixar i no arribo a expulsar el fluix vaginal. No se que fer perquè em sento molt bé quan sento el plaer però després em quedo frustrada perquè no puc arribar al orgasme...
Una cosa més... i es que quan em masturbo començo directament posant els dits dintre, he llegit que haig d'acariciar el clítoris i tot això per causa el plaer però no se com fer-ho... Algun consell?
Petons
Anissa Ouali

Hola Pat!
La definició d'orgasme en relació a les sensacions és difícils de definir, però podríem dir que és una sensació de plaer molt intensa! I és cert que en les teves paraules el plaer està molt present.
Abans de quedar-te amb la frustració, investiguem una mica! Dius que introdueixes els dits, però has de saber que la zona interior de la vagina té molt poca sensibilitat, i en canvi el clítoris és la més sensible, i per tant, la sensació de plaer és molt més intensa!
El clítoris es pot acaronar amb els dits, jugar amb el ritme i/o la pressió, també es pot utilitzar el xorro de la dutxa, o fent pressió amb les cames, per exemple.
Però abans de tot, primer has de saber on està, pots utilitzar un petit mirall per conèixer el teu cos i els teus genitals!
Esperem haver-te ajudat amb la teva consulta!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali