Cuernos o no cuernos?
Holaa!!! Porto uns pocs mesos parlan amb un noi i tontegant. Entre nosaltres hi ha certa atracció i quimica. A part, també m'agrada la seva manera de ser. No estic pillada per ell, pero si que d'alguna manera m'importa.
El problema esque aquest noi esta de rotllo amb una pava, una que no li agrada ja que nomes esta amb ella per tenir algu amb qui tenir relacioons sexuals i per enrollarse. A mi ella no em preocupa molt perque ara penso mes en mi, cosa que abans no feia. Lo que realment em preocupa es si creieu que si m'enrotllo amb aquest noi serien cuernos. Ho pregunto perque tampoc vull com a la dolenta de la pelicula. No se que fer.
Te tota lab pinta de que ell vol fer algo amb mi, pero nose si nomes es per aixo que em vol. Jo m'el vull guanyar. Pero, estraria malament fer-ho?
Anissa Ouali

Hola Animaperduda!
Deixa'm fer-te una pregunta: potser no estàs pillada per ell, però tu vols tenir una relació amb ell? Encara que hi hagi un altra persona (encara que només sigui un rotllo per ell)?
No et preocupis per si han de ser cuernos o no, ja que per la teva consulta, el que potser t'ajudarà és aclarir que voleu l'un de l'altre: començar a coneixes? Un lio de tant en tant? Una possible parella? Un cop aclarit que busqueu l'un de l'altre, plantejat si el fet que hi hagi un altra noia quin significat té per tu.
Sabem que no és fàcil tot això, però esperem haver-te donat una parella de pistes!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali