Primer cop...
Hola hem dic Sara.
Vas fer-ho amb el meu novio i quan vem acabar em va dir que li havia agradat però ara no em parla... no entenc perquè em deixa de banda que en realitat no li va agradar? Tinc por de tornar a tenir relacions sexuals amb algu...
Elena Crespi

Hola Nàstiaa..
Has intentat parlar amb ell d'alguna manera? Realment no podem saber què li ha passat si no et parla, per tant, potser és important que parli amb tu.
I és el mínim que ell hauria de fer després de mantenir relacions sexuals amb tu. No sé si us coneixíeu molt o poc o quant de temps feia que sortíeu però és important que algú amb qui hi tens relacions sexuals, sobretot si és el teu nòvio, no et deixi de parlar després.
Intenta parlar amb ell i si veus que no vol... llavors, en el fons, ja t'estarà responent sobre què vol fer de la relació... si no et fa cas, vols dir que val la pena que sigui el teu nòvio?
UN petó!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres