la regla (tampons)
necesito ajudaa!!
aveure, totes les meves amigues, es posen tampons, i jo encacra mai m'hen he posat un. M'han exlicat moltissimes vegades ja com es posen, pero es que no se com dir-li a la meva mare que ho vull probar. Em diuen que son mol més còmodes, i que et pots estirar i posar-te en totes les posicions, que no taques, i en canvi amb les compreses si.
ja li he dit moltes indirectes a la meva mare, i fins i tot un dia li vaig dir.
Em va passar que tenia que anar a la platja amb el cole per una excursió, i em va baixar dos dies abans, i es podia dir que la tenia bastant forta. jo li vaig dir que com ho podia fer per no tacar-me, i poder-me posar a l'aigua sense problemes, i em va dir que no em baixaria més, o que si no em poses una compressa. Jo li vaig dir que tothom, (perqué precisament, ens va baixar els mateixos dies a casi totes les noies) portaven tampons, i ja no em va contestar.
Ja no li he tret més el tema a partir d'aquell dia. penso en posar-m'hen un i dir-li que ja ho he probat i que és més còmode. però es que totes em diuen que ho faci, i no sé que fer. encara que crec què es la millor idea. (No em porto molt bé amb la meva mare depèn de com, per aixó no se molt bé com dir-li. es podria dir qué és una mica 'estricte')
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. PEl que ens expliques ho estàs fent molt bé, ens dona la sensació que tens les coses molt clares i tens presa la teva decisió.
Si a la teva mare li fa "cosa" que utilitzis tampons, potser li pots explicar amb la sinceritat amb la que ens escrius a nosaltres, és a dir, dient-li que et fa molta cosa dir-li que vols utilitzar tampons perquè et dona la sensació que no li agrada la idea i no saps molt bé què és el que és dolent d'utilitzar-los. Potser si t'explica la seva percepció del tema, pots entendre el seu punt de vista i prendre igualment la decisió que vulguis.
Una abraçada i moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat