Em maten les ganes!
Hola Adolescents.cat,
Faig aquesta consulta, que ja fa temps que m'amoïna, perque no se que fer amb la meva sexualitat.
Tinc casi 15 anys i soc verge. Aquest no es cap problema, ja que es una cosa normal a aquesta edat.
El problema es que, començo a tenir un cert desitg sexual que no se com portar-ho. No tinc novio.
A vegades no em reconeixo ni a mi mateixa, perque moltes vegades m'entren ganes de fer-ho amb nois que ni estic sortin ni de rollo, que nomes m'atrauen i que hi ha un cert feeling i tonteig.
D'altra banda, no ho faig, també, per el que diria la gent si s'enteres. No vull semblar una guarra pero tampoc vull estar amb aquestes ganes fins que arribi el indicta (cosa que sembla no pasar).
Necesito ajuda urgent!! Seria dolent fer-ho amb aquestes condicions? No em vull precipitar pero, val la pena aguantarme les ganes?
Gracieees!!!!
Anissa Ouali

Hola Animaperduda!
Les ganes que sents no són gens estrany, sobretot quan algú t'atrau, i encara més quan hi ha cert tonteig.
Si decideixes tenir relacions sexuals amb algú, això no vol dir ser una guarra! Cadascú és lliure de viure la seva sexualitat, tot i que no podem oblidar a protecció.
Quan ens referim anar a poc a poc, no diem que no s'ha de fer res! Volem dir que una cosa són les ganes, i l'altre és fer. Fer implica més intimitat i necessita temps per coneixes, per gaudir, per sentir-se còmode, a gust... (per això abans de llençar-te al llit, dóna't temps per conèixer a la persona que t'atrau)
No t'atabalis per tenir ganes, disfruta d'aquesta sensació!
Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali