URGEEEENT!!!
Hola, moltes gracies per respondre!!
Jo mai m'he masturbat i no se com es masturben les noies, perque a vegades m'he ficat els dits però tampoc sento plaer... es normal? o haig de mirar alguns videos o algo per excitar-me?
I una altra cosa, que passa si li he fet palles al meu novio pero no aconsegueixo que ell es corri? es tambe normal? estic molt rallada per aquest tema també
AJUUUDA SI US PLAAU!!!
Grààààciees!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
No hi ha una manera específica de mastrubar-se, cada noia descobreix com li agrada! :)
El que sí passa és que la vagina no és dels llocs més sensibles que tenim... Però sí que ho és el clítoris! Aquest es troba a la vulva, on s'uneixen els llavis i està cobert per un caputxó: és molt erogen!
I per excitar-te, pots fer servir la teva imaginació i pensar en el que TU vulguis.
Que ell ejaculi no depen de tu... Segurament, si no ejacula, té més a veure amb els nervis del moment, que fan que la resposta sexual no acabi d'anar bé (per exemple, també podria passar al revés, que ejaculés molt ràpid)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat