No em sento bé
Hola, jo tinc 14 anys. Medeixo 1,61 i peso uns 56 kilos, la veritat és que he set bulímica. Ara ja no, però faig molt esport, vaig a corre cada dia, jugo a basquet, faig abdominals... Tinc molt muscul. No es que menji molt, però menjo. No em sento del tot bé amb el meu pes, i em preguntava com el podria canviar. Gràcies.
Sara Bujalance

Hola mar_31! El teu pes és correcte per la teva alçada, així que no cal que aprimis res! Estàs bé! El millor que pots fer per mantenir un pes correcte, com el que ja tens, és menjar de tot, equilibrat, i fer esport com ja en fas. A part d'això no cal que facis res més. I no tinguis mania de menjar, estant en plena adolescència el més nomal és que tinguis molta gana i mengis, això passa perquè estàs creixent i el teu cos necessita nutrients. M'expliques que anteriorment vas patir bulimia, la bulimia és una malaltia molt fotuda que fa patir moltíssim, imagino que t'ho devies passar molt malament. Per evitar que això torni a passar, et recomano que en parlis amb algú més gran que tu, els pares, germans, tiets, cosins... de cara a que t'ajudin a sentir-te millor i a que això no torni a passar. Molts petons!!