Orgull SIUSPLAU URGENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sóc una nena que es considera heterosexual pero que esta oberta a un dia trobar una noia i enamorar-me. Aixi pensem jo i dos amigues més, les tres som grans defensores del moviment LGBTQ+ i ens faria molta il·lusió anar a la manifestació de les festes del orgull de BCN. El problema es que som menors i necessitem que un pare o mare ens acompany i no sabem com demanar-los-hi. Amb la meva familia no hi hauria problema perque es molt liberal, pero hem fa respecte preguntar-los-hi si ens poden acompanyar pq ja hi ha gent homosexual dins de la meva familia i no vull que m'atosiguin a preguntes, ademes, la familia de una de les meves amigues es un pel homofoba i tampoc sap com preguntar-li. Ens podeu donar algun consell SIUSPLAU!!!!!!!! ENS FA MOLTA IL·LUSIÓ ANAR I ENS SABRIA MOLT GREU NO PODER PERQUE NO HEM TROBAT LA MANERA DE PREGUNTAR-LOS SI ENS PODIEN ACOMPANYAR.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Deixa'm dir-te que és genial trobar adolescents com vosaltres! :) :)
Anar a una manifestació a favor dels drets LGBT no significa que s'hagi de ser homosexual o transexual, per exemple. Vol dir que ets una persona que vols que es respectin els drets de tothom, independentment de la seva sexualitat. El mateix passa quan hi ha manifestacions en contra de la violència de gènere, ja que també hi poden assitir els homes oi?
Tothom és benvingut en una manifestació com la que comentes, així que als teus pares els ho has d'enfocar així. Segur que estan ben orgullosos d'una filla que lluita per un futur millor!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat