Fer-ho per primera vegada?!
Tinc 17 anys i encara sóc verga. Fa 2 anys que estic amb el meu actual novio, i ja porto temps volguent donar el pas, em sento preparada, però necessito consells! Estic moolt nerviosa, com puc regular aquests nervis? El meu novio ja ho ha fet, i em fa cosa "quedarme enrere" i deixar-li a ell tot el "treball"... sincerament no sé que fer, i estic molt nerviosa, necessito consells..!
També he estat pensant en una cosa durant un temps; jo tinc 17 anys, i el meu actual novio 24. Creieu que és molta diferencia? està bé? tinc molts de dubtes sobre això...
Espero que em pogueu donar algún consell. Moltes gràcies!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
El primer que et diria és que no t'ho prenguis com un examen...
La penetració és una pràctica sexual més de totes les que hi ha, i no cal donar-li més valor del que té.
El millor és que experimenteu amb els vostres cossos, i que a aprtir d'ara tingueu preservatius a mà. Un d'aquests dies, mentre us esteu liant i els dos esteu molt excitats, podeu intentar la penetració. A més, si ell ja ho ha fet alguna vegada, pot guiar-te una mica. No t'has de sentir malament per no saber, perquè ningú neix ensenyat!
Amb la nostra sexualitat hem de ser pacients, naturals i sobretot respectuosos amb un mateix i amb l'altre :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat