MOLTES PREGUNTES (5555 es per reconèixer-me 5555)
Hola! Primer de tot, dir-vos que moltes gràcies per respondre preguntes que he fet anteriorment i per aconsellar a la població catalana, s'aprecïa molt.
Doncs, la meva consulta es, més que de sexualitat, d'amor... Porto 5 mesos amb el meu nòvio i últimament sempre fa moviments sensuals amb la llengua. Vol dir això que vol sexe oral?Ho fa continuament. Ell no em presiona, tot al contrari, o estic captant malament les indirectes?
També m'agradaria saber (aquesta pregunta és per ajudar a una amiga meva) quines són les indirectes que et mana un noi, encara que sigui inconscientment, quan li agrades.
Espero que respongueu aquesta pregunta el més aviat possible,
Mireia
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Ens sa greu respondre tant tard... intentem amb totes les nostres forces posar-nos al dia!
Si el teu novio fa aquests moviments sensuals amb la llengua i no saps què signifiquen, el millor és que li ho preguntis a ell, potser només està jugant, descobrint,... o potser vol alguna cosa més, sigui el que sigui sempre és bo parlar-ne, així ens estalviem mals de cap.
Pel que fa a les senyals que els nois envien quan els agrada alguna persona, depèn molt de cada noi, alguns parlen més i busquen més moments per compartir, altres ho diuen directament, altres tenen tanta vergonya que sense voler s'allunyen.... com veus és molt difícil, de fet, impossible, que nosaltres sapiguem exactament les senyals que envia una persona quan li agrada algú.
Una abraçada! I moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat