Prima
Hola! Primer de tot m'agradaria que no sortís el meu nom, ni cap dada, gràcies.
Sóc una noia de 15 anys i estic força prima, no vomito ni res d'això, al contrari, menjo bastant i a totes hores, sóc una noia que no s'està quieta ni un moment i m'agradaria saber per què no m'engreixo una mica... Molta gent pensa que sóc anorèxica i no ho sóc.
Moltes gràcies!
Sara Bujalance

Hola! És perfectament possible i normal que, tot i menjar molt, no engreixis. Això passa perquè la teva tendència genètica és de ser prima, de la mateixa manera que hi ha gent amb tendència a ser grassoneta i tenen dificultat per aprimar, hi ha gent a la que li passa el contrari, que per més que menja, no engreixa, ja que la seva constitució és de ser prim, com sembla ser el teu cas. No facis cas dels comentaris que et faci la gent, el teu cos és cosa teva i la resta no n'ha de fer res! Valora't de forma positiva i no permetis que els comentaris dels altres et facin sentir malament, ja que ningú té dret a fer-te sentir malament respecte el teu cos. A part d'això, recorda que per tenir una bona salut i estar en forma és necessari menjar de tot i de forma equilibrada, i fer esport. Un petó!