Compra de preservatius
Hola bona tarda,
Tinc una consulta, la qual em preocupa bastant ja que no sé de quina manera ni com comprar preservatius, a la farmacia? al super? quines marques i/o models recomaneu? hi ha tamanys, o es talla unica? Amb la meva parella volem intentar-ho però ens sorgeixen aquests dubtes
Moltes gràcies, feu bona feina responent els dubtes de gent curiosa i preocupada!
Una abraçada.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Moltíssimes gràcies per les teves paraules, ens animen molt a seguir treballant en el consultori!!!
El més recomanable és que els compreu a una farmàcia, normalment estan a la vista i els podeu agafar vosaltres mateixos sense necessitat de demanar-los al depenent, sinó només ho heu de demanar. El tema marques, dependrà de la que us sigui més còmode o la que us agradi més, per tant, us recomanaríem provar les dues més grans (Durex i Control) i triar quina us agrada més. Les talles són tots la mateixa, si la talla estàndard pressiona massa, haureu de demanar preservatius de talla gran.
Una abraçada! I moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat