Confusio.....
Hola! M'encantaria que hem responguessiu a aquesta cosa tant rara que hem passa (sóc noia).
Fa 2 mesos vaig fer l'amor amb el germà del meu novio, simplement va passar, em pensava que tenía controlada la situació però.... es va trancar el condó. Vaig fer-me el test i va donar positiu, estic embarassada i s'hem comença a notar la panxa, lo pitjor es que eel meu novio no sap re ni els meus pares....
QUE PUC FEER?! AJUDA SIUSPLAU
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. La veritat és que la situació no és gens fàcil, vulguis o no, ho hauràs d'explicar, començant per comptar amb algun adult de confiança, els teus pares, els teus germans, etc... ja que si convius amb ells se n'assabentaran tard o d'hora. També perquè seria recomanable començar a fer les visites pertinents al ginecòleg i si ets menor, ells t’hi hauran d’acompanyar. També ho hauria de saber el germà del teu novio ja que el teu embaràs no és només cosa teva, també és cosa d'ell... si tu seràs mare, ell serà pare.
No esperis una reacció determinada dels teus pares (ni del teu novio, ni del seu germà), segurament no sabran com reaccionar, no sabran què dir, ni què fer, o potser sí que saben reaccionar i ràpid es posen a actuar. Per tant, paciència i sinceritat amb ells.
Segurament no seran moments fàcils, però des del consultori t'enviem una abraçada ben forta i molts ànims!
Una abraçada! I moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat