TAQUES ESPANTOSES.
Hola, viam, desde petita he tingut en un pit, unes cuantes taques horribles, el metge sempre m'ha dit que no es res greu, que simplement es algo estétic però això em causa molts problemes amb mi mateixa, cada cop que tinc parella li he d'explicar les meves inseguretats, cap noi m'ha vist sense sostenidor, i es perqué em fa molta vergonya de veritat. Pots pensar que exagero però no, per culpa d'aquestes taques el pit sembla mes petit que laltre, i la forma també la fa bastant extranya. Doncs això, que per culpa d'aquest tema, mai puc gaudir de les relacions íntimes que he tingut amb les meves diverses parelles, i ja no sé que fer.
Ja sé que si la meva parella m'estima m'entendrá i m'aceptará, però no és tant fàcil...
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Com molt bé dius, no és tant fàcil, no només serveix l'estima i l'acceptació de la teva parella, necessitem la pròpia estima i la pròpia acceptació i si això no hi és, serà molt difícil que puguis viure i gaudir de les teves relacions sexuals sense complexes.
Per tant, com a primera opció, estima les teves taques i estima els teus pits! Potser tenir aquestes marques són més especials que els pits de la resta de dones! Valora'ls!
Si no pots valorar-ho, t'acomplexa tant que limita les teves relacions, i el metge t'ha dit que no es res greu i que és estètic, aleshores consulta amb un professional de la medicina estètica, nosaltres et recomanem la Dra Wyneken, ja que tracta a tots els seus pacients amb molt de respecte (
)
Esperem haver-te ajudat una mica. Una abraçada! I moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat