Llavis vaginals
Hola Anissa,
Tinc un complexe molt gran, i no sé que fer. Em sento fatal i crec que quan hagi de mantenir relacions sexuals em farà moltissima vergonya.
Tinc els llavis vaginals interns massa grans, em sobresurten i no se que fer. He estat llegint i veig que ningú té el meu problema, simplement hi ha gent que te els llavis molt llargs però no com els meus, els meus només sobresurten i es veuen.
Què puc fer?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Gràcies per confiar en nosaltres!
La veritat és que hi ha moltíssimes dones amb situacions similars a la teva. Si realment el tamany dels teus llavis interfereix en la teva vida, et limita a l'hora de conèixer persones amb qui t'agradaria tenir alguna cosa més, etc... el millor és que consultis amb un especialista.
Funcionalment no hi ha cap problema per tenir els llavis vaginals més gruixuts, més llargs, més curts o mes prims, no afecta en res a la funció dels nostres genitals, per tant, seria una intervenció estètica. Nosaltres si t'hem de recomanar a algú et recomanaríem a la Dra. Wyneken (
).
Esperem haver-te ajudat una mica. Una abraçada! I moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat