consulta pes ideal
Hola bona tarda,
Tinc 15 anys. Medeixo 1,72 metres i peso 58kg. Faig 10 hores d'esport a la setmana aproximadament. La meva dieta és mes o menys equilibrada. Porto una vida sana.
M'agradaria que em diguessis si em trobo actualment en el meu pes "ideal". Potser m'agradaria baixar un parell de quilos, pesar uns 55kg, més no.
M'agradaria que em diguéssis que et sembla.
Moltes gràcies.
Sara Bujalance

Hola laudagri! Per la teva alçada el teu pes és, en principi, correcte. Potser és més aviat un pes baixet, però està bé! No et puc dir quin seria exactament el pes ideal perquè depèn de motes coses a part de l'alçada com, per exemple, depèn de la constitució, l'estil de vida, l'estat de salut, l'edat.... Depèn de moltes coses. A més, el pes ideal mai és un únic número, sinó que és tota una franja que va d'un pes mínim a un pes màxim recomanats. El més important és que et trobis bé, mengis de tot i facis esport. Si és així, no cal que et preocupis de res més, i encara menys d'aprimar, perquè no et fa falta de cap manera. Molts petons!!