POOOR MOLTA POOOR
Hola bones!
Mireu tinc moltíssima por de tenir sexe, encara sóc petita i no ho faré tan aviat ni boja, però m'han dit que fa molt mal i que surt sang (tot això la primera vegada) es molt estrany jo crec... jo actualment tinc nòvio i quan ia portem uns quants anys suposo que u haurem de fer tan per part dell com meva... Tinc moltissima por i a sobre soc molt maniosa i bff necesito molta ajuda pk sno sere verge durant tota la meva vida... Algun dia ho haure de fer i no podre per el panic q li tinc que m'aconselleu?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. La idea bàsica és: No has de fer RES que no vulguis fer. Si no ho vols fer, doncs, no ho vols fer, ja arribarà un dia en el que la curiositat, les ganes de descobrir, l'excitació et condueixin a dir "bueno va, m'ho penso", i un altre dia, potser dius "bueno, no ho farem però vull tocar-lo i vull que em toqui", i algun dia arribarà el moment que diràs "bueno va, ho provem i si em ratllo parem", etc... com veus no cal que sigui un "no, mai" o un "sí, ja!".
Si et fa tanta por, parla-ho amb la teva parella, parleu del tema, de tot el que t'angoixa, de tot el que et preocupa. I deixa-li clar que no ho veus clar i que de moment no se't passa ni pel cap. Quan se’t passi pel cal ja ho tornareu a parlar.
Una abraçada! I moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat