Dolor
Hola!
Fa com dos anys que ja no soc verge, pero encara em fa mal quan tinc relacions. Son escases, hauré tingut com 10 com a màxim. Mai he tingut un orgasme, em fa més mal que plaer les penetracions. Em fa por que mai m'acabin d'agradar.
Per altre banda, si em toco jo (el clitoris, no penetracio) si que sentro plaer, però mai m'he arribat a "correr", i em dona cosa de que sigui una cosa meva o algo, i mai arribarme a correr. Es normal?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. No és molt habitual que les dones arribin a l'orgasme amb la penetració, de fet és molt més fàcil arribar a l'orgasme a través de l'estimulació del clítoris (tal i com has descobert tu mateixa: hi ha més plaer si et toques el clítoris, que no pas amb la penetració).
Per descartar que no passi res a nivell físic et recomanaríem que anessis al ginecòleg o a una fisioterapeuta especialitzada en sòl pelvià, per a veure si hi ha alguna cosa que necessiti tractament. Si tot està correcte, aleshores només farà falta que et relaxis, que estiguis amb alguna persona de confiança i que estiguis còmode i tranquil·la.
Una abraçada! I moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat