Tinc sexe amb noies diferents, no em puc queixar, però a vegades prefereixo masturbar-me...
Hola!
Bé, tinc 20 anys, i estudio a Barcelona on també hi visc. Em considero bastant atractiu i agradable amb la gent, no em costa lligar i tinc bastant sexe amb noies diferents. El problema és que no puc evitar masturbar-me i lo pitjor és que m'agrada més que fer-ho amb una tia. Afegeixo que encar m'he d'operar del frenillo, té alguna cosa a veure amb això?
Ajuda sisplau,
Gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. És possible que si t'has d'operar de fimosi el sexe amb altres persones no et sigui del tot satisfactori, ja que depenent del grau de fimosi que tinguis és possible que molesti l'estimulació, que l'ejaculació costi d'arribar o que l'erecció no sigui completa per aquesta molèstia que diem.
Si els metges t'han recomanat que t'operis, fes-ho, és una intervenció relativament senzilla, el que pot molestar més és la cura posterior, però amb les indicacions dels metges experts, segur que et recuperaràs ben aviat!
Una abraçada! I moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat