gorda?
Hola es que sento que estic gorda, però la majoria em diuen que estic prima.
Tinc 14 anys i mig i medeixo més o menys 1,64 i peso 44kg... Menjo moltíssim i moltes "porqueries" com la xocolata, embotits i això. I a més a més no faig cap esport, principalment perquè no m'agrada gaire.
Estic gorda? Com puc fer per aprimar-me?
Sara Bujalance

Hola! Per l'alçada que tens el teu pes és més aviat baix, així que el que et diuen els altres és veritat, estàs prima, treu-te del que necessitis aprimar! No ho necessites! El que has de fer per tenir un bon pes és menjar de tot, equilibrat, i fer esport habitualment. Segur que hi ha algun esport que t'agrada, n'hi han molts i molt diversos, t'animo a que en provis fins que trobis un que sí t'agradi. Per una altra banda, el fet de que et vegis grassa quan en realitat estàs prima és una cosa que t'ho pot fer passar malament, parla amb algun adult de confiança del teu entorn per a que t'ajudi a sentir-te millor i a controlar aquesta preocupació pel pes. Molts petons!!