''Amics''
Hola! Tinc un millor amic des de fa 1 any jo tinc 14 i ell en te 15, des de el primer instant ens hem caigut molt bé,i també som amics de lio.... les ultimes vegades que hem quedat ens hem liat i res mes, jo noto que els dos ens accitem molt quan estem els dos. però mai ha pasat res mes que petons, ami m'agraderia que hi hagues algo mes com petting, però fer el primer pas jo em fa cosa i ell potser també u pensa pero no u fa... em podries dir alguna forma perque pugui sorgir algo mes? gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Segurament la situació que ens expliques és una situació que li pot ser familiar a més d'una persona, gràcies per compartir-la al consultori!
Si us ho passeu bé junts i a més sou amics, podríeu parlar de què us agrada quan esteu els dos sols, de si us ho passeu bé i si esteu a gust, i si us agradaria que passés alguna cosa més, parlar és important, dir el què volem i el que no volem és bàsic! Les persones ens esforcem en que els altres facin el que esperem que faran, sense dir què esperem de l'altre, però no tenim el poder de llegir els pensaments, i sovint pel dubte de si l’altre voldrà no actuem (i potser ell està pensant el mateix que tu).
El proper cop que estigueu junts podeu a part de fer-vos petons, acariciar-vos alguna part del cos, indica-li amb la teva mà on vols que acariciï i tu marques els límits. I si encara no us acaricieu, gaudiu d'aquest moment, no cal córrer, i aquests moments de petons i excitació també poden ser molt gratificants i divertits!
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL