Primera vegada
Dissabte passat vaig tenir l'oportunitat de fer-ho amb un noi.
Ho vaig intentar fer per primera vegada però em va ser molt dolorós. Vaig plorar i el penis no em va entrar ni un cm, nose si es normal. I si, confio en el noi perque ho feia molt suau i em cuidaba molt.
Tinc molta por de tornar-ho a fer.
Anissa Ouali

Hola Jcatala12!
No és gens estrany que les primeres relacions pugui passar això. Els nervis, l'angoixa i/o la por fan que el cos estigui tens, i en concret la zona vaginal també, i això fa que no pugui haver-hi penetració o sigui dolorosa.
Primer de tot no t'atabalis, no t'ha passat res raro! Sempre diem que és important estar amb algú de confiança, un lloc tranquil i còmode (sembla que això ja ho tenies), però també és importantíssim no tenir pressa en arribar a la penetració! Per això sempre recomanem jugar per conèixer a l'altre! Jugar a què? Doncs a carícies i petons per tot el cos, apropar-se mica als genitals...
D'altra banda, també podeu anar jugar a introduir un dit, i això també ho pots fer tu de manera individual, i veure si el teu cos està molt tens i ajudar-lo a relaxar-se.
Esperem haver-te pogut ajudar! Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali