COM EXCITAR LA MEVA PARELLA
Hola
Des de fa un parell de mesos la meva parella i jo practiquem "petting", carícies i petons per tot el cos només amb roba interior. Cap dels dos ens atrevim a masturbar-nos però m'agradaria poder excitar-la i provocar-li mes plaer acariciant i besant els seus pits. M'agrada que em donéssiu un cop de mà sobre aquest tema i si hi ha alguna altre manera per produir-li més plaer sense arribar a la masturbació.
Gràcies anticipades.
Anissa Ouali

Hola Albert,
Les relacions sexuals són un món, i no únicament masturbació, penetració o sexe oral. També és important anar de mica en mica, cadascú al seu temps, i res a de ser obligatori.
Pel que fa a l'excitació, poden haver-hi moltes maneres, i és important també preguntar-li a l'altre que li agrada, ja que això ens dóna pistes. Però també podem jugar a conèixer, per exemple:
Les carícies, es poden fer no només amb les mans, sinó també amb els llavis o la llengua (i recordeu que el cos comença al cap i acaba als peus), així que hi ha molts espais a recórrer i coneixer;)
La intensitat, jugar amb petons o carícies més intenses, per diferents zones del cos, poden ajudar augmentar l'excitació.
També es pot jugar amb olis de massatges (n'hi ha de comestibles), i poden crear diferents sensacions. A més de l'oli, es poden jugar amb altres coses, per exemple, menjar, tapar els ulls...
Com veus depèn de cadascú, de les seves fantasies o coses que us agradaria provar!
Esperem haver-te ajudat una mica amb idees! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali