Profe de piscina...pff
Hola!! Tinc 15 anys i desde aquest any tinc un professor de piscina que té 26 anys. Pot sonar a tonteria o a un capritx però crec que mhe enamorat d'ell. Al principi només volia parlar amb ell perquè em semblava molt guapo i mho prenia com una simple broma, però va arribar un moment que vaig sentir que ell també tontejava amb mi. Sempre em fa miradetes, em somriu, quan passo pel davant seu em fa un repassón. Les meves amigues sempre em diuen que es impossible que li pugui agradar, ja que ell té 26 i jo en tinc 15 però noto algo que mai havia notat i crec que ell també sent el mateix per mi. No em vui fer masses il·lusions però això cada cop va a més. M'ajudaria molt que em donguessiu la vostra opinió, gràcies.
Anissa Ouali

Hola Anita2000!
L'enamorament no veu diferències d'edat, ni problemes que pugui haver-hi... simplement s'enamora de l'altra persona! Sembla que això és el que t'ha passat a tu.
Més que pel fet que tu no li puguis agradar a ell, has de tenir en compte que l'enamorament moltes vegades ens fa detectar coses que potser no són així, i podem malentendre o crear-nos certes il·lusions. Segurament és una persona atenta, divertida i molt propera a tu, però això també forma part de la seva feina, ja que és el teu professor.
Pel que fa a la situació, has de tenir en compte que ell té 26 i tu 15, no tant per l'edat, sinó per què legalment poden haver-hi dificultats i crear problemes.
No et volem desil·lusionar perquè si, a més a més tampoc podem saber que sent ell, però cal dir que el context no ajuda al fet que l'enamorament sigui correspost.
Esperem haver-te ajudat a aclarir-te una mica! Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali