M'agrada un nen!!??
Hola,
M'agrada un nen de la meva classe, pero no se com dirli.
Jo gairebé sempre parlo amb ell però lo que passa es que es una mica timit com jo, pero jo mexpreso com puc amb la meva alegria semre mimagino coses avans d'anar a dormir pero despres penso que no passara pero vueno em quedo igual.
Com li puc dir que m'agrada?
Li e intentat dir per whatsapp pero lo que passa que em te blokejada.
A i sempre que li entento dir que em desblokeji em diu que no i em somriu
Bueno Adeu Espero que m'ajudeu
Anissa Ouali

Hola Pauli_pop!
Com tu dius, és important esforçar-se i buscar moments alegres que ens facis sentir bé.
Respecte a aquest noi, t'ha bloquejat pel WhatsApp per algun motiu? Sembla que ell no l'interessi tenir contacte, i encara que això faci mal, és important que pensis en tu i passis pàgina.
Si no hi ha cap motiu, i t'agradaria dir-li que t'agrada, en comptes d'esperar que et desbloquegi, parla amb ell directament! Cara a cara sempre és més difícil però tot pot ser molt més clar.
Quan parlem de timidesa, no vol dir que sempre som i serem tímids, simplement hi ha moments, situacions o persones amb qui tenim certa timidesa, però de mica en mica, podem anar sentint-nos més a gust i anar perdent-la, per això el fet de parlar-ho cara a cara pot semblar molt difícil, però pot ser ideal per deixar la timidesa a un costat.
També pots utilitzar altres estratègies, per exemple, podem escriure (no per WhatsApp) una carta i fer-li arribar. Com ho veus?
Esperem haver-te ajudat una mica! Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali