Molta inseguretat/por
Hola!!!!
Fa dos anys jo em vaig liar amb un nen per primera vegada i la veritat és que estava molt nerviosa però la cosa va anar bastant bé. D'es d'aleshores em vaig enamorar d'un amic meu i ell també de mi. Vem tardar molt en quedar per culpa meva, perque jo sempre li posava excuses per no quedar per moltíssima por de que el "lio" no em surtis bé. Finalment vaig quedar amb ell i va ser la tarda que vaig passar més nervis de tota la meva vida. Vem estar molt bé però a l'hora que sem va llençar, em vaig oblidar completament de com es feia i vag quedar molt malament. Vaig parar i li vaig demanar disculpes. D'es d'aquell dia no me tornat a liar amb ningú i he tingut moltes oportunitats, però aquesta por fa que impedeixi quedar amb nois. Tothom em diu que em deixi portar però per a mi és molt molt difícil ja que sóc molt insegura. AgraÏria que contestessiu, m'ajudarieu molt. Moltissimes gràcies, un petó!!!!
Anissa Ouali

Hola Anònim!!!
Crec que serà important que parlem amb la teva part insegura! (tots tenim la nostra part insegura depenent de la situació, però també tenim part segura ;))
Primer de tot li has de recordar que no naixem sabent (els nois tampoc): segurament els primers cops no surt del tot bé però és normal! Com totes les coses en aquesta vida per millorar cal pràctica així que no et desanimis si no surt com esperaves.
No esperis que sigui espectacular, ni tampoc has de fer que sigui espectacular: com hem dit abans amb la practica es millora i sobretot s’aprèn el que t’agrada i el que no.
Els nervis i la por et juguen males passades, i t'ho seguirà fent, fins que no et donis permís per aprendre i equivocar-te! Petites estratègies que et poden ajudar: dir-li a l'altre que hi ha molts nervis, que no en saps, que els petons i les carícies siguin de mica en mica...
El més important és buscar aquelles coses que t'ajudin a sentir-te una mica menys nerviosa!
Esperem haver-te ajudat! Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali