orgasme sense lubricació
Hola :)
Soc noia,tinc 16 anys i Tinc un dubte,a vegades quan em masturbo,arribo a l'orgasme pero no em corro,es a dir,no lubrico. I altres cops arribo a l'orgasme i lubrico molt. Per què és això¿
Gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Això és degut a que la lubricació és una resposta automàtica del cos, que depenent de l'excitació, del moment del cicle menstrual en el que et trobis, etc es dona en més quantitat o en menys. I l'orgasme és una resposta a una estimulació nerviosa que per a destensar la tensió es descarrega amb una sèrie de contraccions de la musculatura pèlvica.
En resum: Un orgasme és una sensació més intensa de plaer, i on el cap i el cos l’estan sentint.
I la lubricació és una resposta del cos, que pot acompanyar l'orgasme o que es va produint de manera natural (biològica) per facilitar la penetració (ja sigui per la estimulació que rep el cos o el cap).
Això quin resultat té: que sempre que tinguis un orgasme no vol dir que lubriquis i no sempre que lubriquis voldrà dir que hagis tingut un orgasme.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL
IESP