Els pits
Hola em dic Natàlia i tinc un dubte que m'està menjant el cap des de fa temps. És veritat que si durant l'adolescència et toques o et toquen els pits aquests creixen poc o deixen de crèixer o creixen malament? La meva mare sempre m'havia dit això i quan li vaig preguntar si era veritat i com ho sabia no m'ho va saber contestar i em va dir que sempre li havien dit això a ella. Si ho sabeu o en teniu idea contestar-me sisplau !!
IESP

Hola, Natàlia,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. No és veritat, els pits no creixen, creixen malament o deixen de créixer, segons si ens els toquen, ens els toquem, mengem no se què o dormim de no se quina manera. El creixement dels pits no depèn de res, només de la teva genètica, exactament igual que el color dels ulls, la cintura, l'alçada o el tipus de cabell que tenim.
És cert, però que sobre el cos femení sempre hi ha hagut molts mites i falses creences, però per sort, són això: mites i falses creences.
Una abraçada! I gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat