Primera vegada
Hola, tinc un problema mai he conseguit fer l'amor perquè sempre em fa molt de mal. Ja no ho puc soportar però ho passe realment mal quant ho intente.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de servei de consulta jove de l'IESP. Les primeres vegades pot fer mal, i pot ser pel tipus d'himen que tinguis o perquè els nervis t'estiguin jugant una mala passada.
Si estàs molt nerviosa i et fa molta molta por que et faci mal, és normal que ni estiguis relaxada del tot, ni que estiguis còmode i tranquil·la. Si el teu cos està amb totes aquestes sensacions, els teus músculs els tensen, i la vagina que també té musculatura, faci que la penetració sigui molt més complicada. Si tot axò està passant pel teu cos, aquest ni s’excitarà ni gaudirà de res que tingui a veure amb sexe.
Si no aconsegueixes relaxar-te o si estàs relaxada i el dolor continua, el que et recomanem és que consultis amb un ginecòleg, fisioterapeuta especialista en sexologia o amb un psicòleg especialitzat en sexologia.
Una abraçada! I gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat