es neteja.... o com?
Primer de tot, moltes gràcies per fer aquest consltori perque està molt bé i ajuda a moltes persones.
La meva consulta es sencilla però es un tema que no tinc gaire clar; si mantens relacions sexuals oralment, tambe hi ha risc de contagi d'alguna enfermetat de transmissio sexual, per tant s'ha d'utilitzar condó.
Fins aqui bé. Però, posem el cas hipotetic que estàs amb la teva parella mantenint relacions sexuals, amb preservatiu, i després vols fer-li una "mamada", el preservatiu ha tocat la teva vagina per tant hi ha risc de contagi si et poses el penis amb el condó a la boca, no? No sé si m'esxplico gaire bé.... és a dir despres de practicar sexe, si es vol practicar sexe oral, s'ha de canviar el preservatiu, netejar-lo o no s'ha de fer res i no hi ha risc... És que, canviar-se el presarvatiu o haver-lo de netejar, talla el rotllo...
gràcies per respondre i espero que no sigui una tonteria!!!
Anissa Ouali

Hola Marisol!!!
Moltes gràcies a vosaltres per les vostres consultes!! Sense elles això no seria posible;)!
Anem amb la teva, t'haig de dir que em sembla una pregunta molt interessant i que ajuda a tenir clars els passos que s'han de tenir en compte per protegir-nos.
El preservatiu està dissenyat per utilitzar-ne un en cada joc sexual, és a dir si s'utilitza un preservatiu per la penetració, no es pot utilitzar el mateix pel sexe oral. Així que no s'ha de netejar, s'ha de canviar!
Comentes que això talla el rotllo, però el preservatiu en si pot formar part del joc, és un element més de la relació sexual i, a més a més, protegeix! Així que en comptes de veureu com alguna cosa que incomoda i molesta, intenteu fer-ho part del joc!
Espero haver-te resolt el dubte! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali