Tinc por!
Bon dia,
Estic una mica preocupada des de fa temps i m'agradaria que m'ajudesiu.
Tinc 16 anys i aquest any he comensat 1r de BAT. I aixo m'ha comportat un canvi d'institut, he conegut gent fantàstica i molt simpàtica, pero hi ha un noi que des de el primer dia sempre ha anat molt al meu darrere i m'agafava de la cintura, em feia riure... jo estava molt be amb ell, fins que un dia em va enviar un missatge que em deia que li agradava, jo bo li vaig donar importància pensant que era una broma o algo, pero ara ja em preocupa. ell ara a marxat de viatge per uns motius i parlem per whatsapp. el altre dia parlant normal em va dir que si volia que quedéssim per veurens despres de tornar de viatge, jo vaig acceptar, vam seguir parlant i va arribar un moment que em va dir que si en comptes d'anar a fer un tomb anessim a casa seva i tinguessim sexe, jo no vull res amb ell tampoc el coneixo tant, li vaig dir que no i ell em va insistir uns quants cops més. tinc por de quedar-me sola amb ell, ell té 18 anys, i la majoria de classes les fem junts. els hi he dit a les meves amigues i em diuen que els hi digui als meus pares i a ell que no vull res, amb ell ja li he dit molts cops pero no em fa cas i segueix insistin. Que faig?
No ho publiqueu si us plau!
Moltes gràcies.
Anissa Ouali

Hola Flower Power!!
Primer de tot, no has de tenir por ni deixis que et faci tenir! El més important és que tu has deixat les coses clares, i potser hauràs de fer un temps de disc ratllat! Pel que tu dius, sembla que ell per tu és ha sigut un amic però res més, ni ara ni més endavant, i això ell encara que insisteixi ho ha de tenir molt clar.
Si la situació segueix, potser l'amistat també s'haurà de distanciar, i fins i tot, demanar-li que no et torni a escriure, i molt menys per tenir relacions sexuals.
Si et sents molt preocupada, sota cap situació us quedeu en un espai "sols" com a casa seva, ni en una situació en la qual tu no et sentis còmode.
Parlar amb els pares, seria important i ideal, ja que t'ajudarà a no sentir-te amb tanta por, que ells coneguin la situació i tenir el seu suport!
Una molta forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali