AJUDA PER UN AMIC, URGEEEENT SIUSPLAAAAU
Bona tarda. Escric perqué necessito informació i ajuda. En aquest cas l'ajuda no es per mi, sino que es per un amic.
El meu amic es homosexual, i m'ha explicat que desde fa un mes, que les seves relacions no són el mateix (no té excitació, li costa ejacular etc), i que a més a més va tenir un dia que va orinar sang, ho va consultar al CAP i li van diagnosticar una infecció d'orina però no li van dir la causa, i només li va passar una vegada! També diu que es nota molt cansat durant tot el dia i que té la necessitat de beure molta aigua...
Jo li he dit que torni al CAP i ho expliqui tot això, PERÒ, aqui ve el problema: els seus pares no ho saben i té una mala relació amb ells, amb lo que te por de se'n asseventin...
Jo l'he pogut convencer de que em deixi ajudar-lo i de buscar ajuda, ell voldria un lloc, algú que hi entengui en el tema, que el pugui aconsellar o ajudar, sempre i quan els pares no ho hagin de saber mai.
Jo si cal, com a amic seu, l'acompanyaria.
Què podriem fer? On es el lloc més adecuat on buscar ajuda?
Gràcies
Anissa Ouali

Hola A_GM!
És molt important el paper que estàs fent, donat suport i ajudant al teu amic, ja que en moments difícils, les persones que ens envolten, poden marcar diferencia en què busquem ajuda!
Seria ideal poder parlar amb els pares, ja que desconec quina edat té el teu amic, ja que potser en algun moment depenent del que demani el metge, caldrà autorització dels pares. Sabem que és difícil però encara que sembli impossible els pares en algun moment o altre estaran al costat.
Pel que ens descrius, no podem dir-te si hi ha alguna cosa en l'àmbit físic o no, i potser no hi ha res, però cal que un professional mèdic pugui descartar-ho. Al CAP pot anar sense problema, i més si ja ha anat un cop (i pel que entenc va anar sol i no va haver-hi problema), explicant-li tot al metge, si han hagut situacions de risc (relacions sense protecció per exemple), podrà valorar-ho tot i veure si passa alguna cosa.
Si no vol anar al CAP, podeu anar a l'espai jove de la vostra població, ja que en alguns us poden recomanar on anar, i en el cas que estigui la infermera, el podrà visitar.
Espero haver-te pogut ajudar! Un petonas i gràcies per la teva consulta!
Anissa Ouali, @AniOuali