Que podria fer? Ajuda si us plau
Hola, primer donar-vos les gràcies per l'ajuda
El cas es que jo fa exactament un any ho vaig deixar amb la meva parella i des de llabors he cregut que no hauria ningu que em cridari prou l'atenció (per dirho duna manera).
Estic fent unes classes que duren 6 setmanes aproxiamadament i un company de classe em crida molt l'atencio o m'agrada no se. Jo normalment mab noi de la meva edat no m'hi fixo pero amb ell ha sigut un cas especial jajaja.
Els primers dies de classe vam quedar, molt bon noi, simpatic, amable, bromista i tal. Pero va confondre les coses jo havia quedat amb ell per qeudar i es va pensar que jo volia alguna cosa més amb ell, i doncs em va dir que jo li agradaba pero que no estaba preparat per tenir parella, jo no li he dit res de que m'agrada o m'atrau ni res i tampoc li vull dir perque a principis d'any marxare a un altre pais i possiblament no ens tornarem a veure mai més. Jo tampoc vull parella, pero es que esta ell que em crida tan i tan l'atencio.
Es una mica raro perque a classe em mira moltisim, pero no em parla gaire, em va dir que era perque els seus amics son molt pesat i bueno que el molestarien tan en ell com en a mi.
En a mi m'agradaria fer algo ja que d'aqui unes setmanes acabem les classe, soc la tipica que no es lia amb els nois fins que tingui una relacio, pero es que amb ell.. uf
Com deia m'agradaria fer-hi alguna cosa ja que no el vaure més, pero a la vegada em tira una mica enrera perque no estic del tot segura de que li agrada i tal, a més a classe actua d'una manera una mica ninyato, bueno jo crec que no m'haura ded sorprendre molt ja que te l'edat que te, i a més s'ha la passa diguent que li agraden molt les noies, sempre que diu alguna cosa parla de noies i uf.
Se que es una informació que esta molt embolicada, en a mi per una part m'agradaria fer-hi alguna cosa pero es que en part em tira una mica enrrera (com ja he dit)
uf perdoneu m'enrrollo moltissim, espero que em pogeu ajudar i perdoneu per l'acces d'informació, petons!
Anissa Ouali

Hola imaginator!! Sabem que fem tard per la teva consulta, ja que potser aquestes dates ja els veuràs més!
Tot i que, tu no volies res amb ell, sembla que des que ell et va dir que li agrades però no vol cap relació, el teu cap no ha parat! Però tingues en compte una cosa, si no dius res de res, l'altre ni sap que t'agrada, ni que et crida l'atenció i ni tan sols el que tu vols d'ell (una parella o no). Sinó et dones permís per dir el que t'agradaria, l'altre no s'assabentara mai i et faràs un embolic al cap increïble.
Sabem que fa por, i aquesta por tira molt enrere, però tens com dues grans opcions, per una banda començar a parlar una mica, per exemple dir-li que et crida l'atenció o que en breus marxaràs... és a dir, dir-li alguna cosa. D'altra banda, tens l'opció de no dir res (no t'has d'obligar si no et sents a gust ni preparada), però el resultat serà que no passarà res (això no vol dir que això sigui dolent).
Esperem haver-te ajudat, almenys a desembolicar una mica els teus pensaments! Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali