No sé què sóc ni què m'agrada...
Hola bona tarda a tots!
Mireu a veure si em podeu ajudar... Aquest març just vaig sortir de l'armari com un noi bisexual perque necessitava experimentar què se sentia al estar amb un noi com jo. Al final vaig aconseguir saber què era i fins el dia d'avui he estat amb el meu nòvio i vaig pensar que potser sóc realment gai. El problema és i continua sent que, quan fem sexe oral, no aconseguixo correm, i em frustro molt.
Els nois m'agraden més que les noies, però arribo a un climax més morbós amb les noies que no pas amb els nois. Vaig repensar-me quina era la meva orientació sexual, però estic 100% segur de que sóc gai. I porto bastant temps amb el meu nòvio així que no crec que sigui un problema de confiança... En realitat no ho sé...
Vosaltres què dirieu? Em replantejo els meus gustos o és qüestió de falta de confiança? Estic molt perdut...
Anissa Ouali

Hola Herrmss!
Abans de tot, per què t'has de ficar una etiqueta ja? Siguis bi o gai, el més important és que et sentis a gust en aquest moment! Que estiguis amb qui vulguis estar i que et donis permís per enamorar-te, gaudir del sexe,...
Sobre la teva consulta, hi ha dues coses que hem de diferenciar: una és l'excitació, que la podem sentir de moltes maneres i amb persones dels dos sexes, també hi haurà coses, jocs, fantasies,... que ens excitaran més que d'altres. I l'altre és l'orientació sexual, és a dir, de qui ens enamorem? De nois? Noies? Dels dos? Per això l'orientació necessita temps per anar-se definint.
Com veus, has de deixar de replantejar-te quina és la teva orientació sexual i donar-te permís per gaudir! (això si, sempre amb protecció ;))
Una abraçada i gràcies per la teva consulta!
Anissa Ouali, @AniOuali