lesbiana
Hola, sóc una noia de 15 anys i sóc homosexual.
No m'he plantejat dir-ho a ningú per por, ja que els meus pares són una mica catòlics tancats de ment, i com que vaig a una escola religiosa els meus companys no s'ho pendrien bé, ja que l'últim noi que va reconèixer ser gay, l'han marginat...
Em sento molt buida, perquè totes les meves amigues estan sempre parlant dels seus novios i parlant de lo guay que és poder compartir l'adolescència amb algú.. però jo tinc la sensació de que no hi ha més noies de 15 anys lesbianes, i s'hi n'hi ha, no les conec!
No sé que fer.. necessito ajuda si us plau! M'agradaria poder conèixer a més noies amb el mateix problema que jo, però no sé com fer-ho..
Gràcies
Anissa Ouali

Hola aaanonima1237!!
Gràcies per la teva confiança en explicar-nos tot això! La nostra orientació sexual ve definida per qui ens enamorament, i això no ho podem decidir, per això no podem escollir ser homosexuals, heterosexuals... No hi ha una orientació sexual millor que un altre, per això no tens per què tenir por.
Sembla que l'experiència que vas veure amb l'altre noi, et fa tenir encara més por, per això és important que vegis que no estàs sola en tot això. Hi ha moltes noies de 15 anys, i de totes les edats que són lesbianes, però moltes vegades, com el teu cas no ho diuen o no formen part del nostre entorn (només cal que xafardeixis una mica el consultori i veuràs les seves consultes).
Et deixo l'enllaç d'un espai que et pot ajudar com a suport
però com ja saps l'ideal per deixar aquesta por enrere i poder estimar-te, és poder parlar-ho amb els pares, però també pot començar per algú del teu entorn de confiança (pares, alguna amiga, cosins, tiets...)
Esperem haver-te pogut ajudar una mica! Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali